مشتریان، دوستان و همراهان گرامی گروه فیلوود

بدینوسیله اعلام می گردد ، در راستای شفافیت و بهبود فرآیند پاسخگویی مناسب و سریعتر،روند پیگیری نظرات ، پیشنهادات، انتقادات و شکایات از تاریخ 99/06/15 در گروه احساس چوب به صورت زیر می باشد ، لذا از شما مشتری ، دوست و همراه گرامی خواهشمندیم در جهت دریافت سریعتر پاسخ از فیلوود و نهادهای ناظر “تنها به  ترتیب” ذکر شده از روشهای زیر اقدام به پیگیری موضوع نمائید.

1- ثبت درخواست نظرات و پیگیری انتقادات و پیشنهادات و شکایات در فرم زیر:(پایین صفحه)

  • همکاران ما  ظرف مدت حداکثر 48 ساعت کاری موضوع را پیگیری و به شما از طرق مختلف (پیام و یا تماس)اطلاع رسانی خواهند نمود.

2-در مواردی که به هر دلیل از روند تحویل ، ساخت، قیمت و کیفیت محصول ناراضی می باشید و بعد از 48 ساعت از ارسال درخواست در فرم پیگیری انتقادات  و شکایات  هیچ گونه پاسخی از جانب همکاران ما دریافت ننمودید ، می توانید  انتقاد و شکایت  خود را از طریق این لینک-کلیک کنید (اینماد -مرکز  توسعه تجارت وزارت  صنعت ، معدن و تجارت ) ارسال نمایید.

  • در این حالت ما وضعیت پیگیری موضوع  شما را از طریق اینماد و نیز سایر راههای ارتباطی به شما اعلام خواهیم نمود.

3-در زمانی که از طرق فوق هیچ گونه پاسخی دریافت ننمودید می توانید از طریق”اتحادیه درودگران و نجاری شیراز “موضوع  خود را پیگیری نمائید.

با تشکر -مدیریت پشتیبانی مشتریان گروه احساس چوب